Rozwijaj swój biznes dzięki CX

Potrzebujesz zadowolonych klientów? W 3 krokach znajdziemy rozwiązanie.

Potrzebujesz zadowolonych klientów?

Potrzeby naszych klientów ewoluują w czasie. Świat, dostępna technologia i wysoka poprzeczka pod kątem obsługi klienta podlegają regularnym zmianom.

Twoja strategia obsługi klienta musi odzwierciedlać tę ewolucję.

  • Staraj się stworzyć bardziej dynamiczne, zwinne podejście do obsługi klienta.
  • Upewnij się, że zbierasz i analizujesz wystarczającą ilość danych, aby dostrzec znaki ostrzegawcze.
  • Bądź gotowy i zdolny do szybkiego działania, gdy pojawi się problem. Takie podejście wymaga wcześniejszego planowania, ale zapewni skuteczną strategię klienta w dłuższej perspektywie. Zanim przyjrzymy się jak stworzyć skuteczną strategię, ustalmy, w jaki sposób rozpoznajesz, że w ogóle jej potrzebujesz.

Krok 1. Bezpłatna konsultacja online

Określimy cele strategiczne i zdefiniujemy problem - a raczej wyzwanie 🙂 

Krok 2. Opracowanie treści strategii działania

Celem jest zbadanie potrzeb klientów oraz ich motywacje zakupowe. Zawsze bierzemy pod uwagę potrzeby klientów i cel biznesowy. Dobierzemy metody badań, tak aby przyczyniły się one do wzrostu ważnych dla Ciebie wskaźników biznesowych.

Wybierzemy grupy docelowe, których potrzeby mają zostać zdefiniowane podczas współpracy. Ustalimy jak ma wyglądać proces oraz w jakich jego momentach będzie potrzebny Twój udział. Zdecydujemy również, czyjego wsparcia będziemy potrzebować - projektowanie rozwiązań jest zadaniem grupowym:)

Krok 3. Realizacja, analiza i raport końcowy

Rozwiązania przekładamy na realia biznesowe. Odpowiemy sobie na pytania:

1. Kim jest Twój klient?
2. W jakim stopniu Twój produkt czy usługa odpowiada na potrzeby klienta?
3. Które rozwiązania w optymalny sposób umożliwiają realizację celów biznesowych?
Uwzględnimy tu posiadane zasoby i sytuację rynkową.

Zweryfikujemy pomysły z potencjalnymi klientami. Informacje pozyskane od nich są punktem wyjścia do podjęcia decyzji dotyczących ostatecznego kształtu  produktu czy usługi. Przeanalizujemy dostępne raporty i opracowania odnośnie trendów technologicznych, zmian społecznych czy zachowań konsumenckich. tzw. desk research. Dzięki przeprowadzonym badaniom zdobędziesz informacje czego będą wymagali od Ciebie klienci już w niedalekiej przyszłości, poznasz ich upodobania i opinie oraz otrzymasz rekomendację rozwiązania na podstawie przeprowadzonych badań.

Wypełnij ankietę, dzięki której poznasz swoją grupę docelową

“ Szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać różnych rezultatów.” A. Einstein

określenie grupy docelowej
100%
skuteczność
100%

Zapisz się do newslettera

i poznaj tajniki sprawdzonych metod CX