Wirtualny asystent

Czujesz, że masz zbyt wiele obowiązków i tracisz na efektywności?
Czy zdarza Ci się nie odebrać telefonu od klienta?

Zyskaj dedykowanego asystenta ZenCX

Indywidualna cena
Asystent 1 godzina pracy
Indywidualny zakres
Asystent na 10 godzin w miesiącu
Indywidualna wycena
Asystent na 20 + godzin w miesiącu

Wirtualny asystent to idealne rozwiązanie

Oszczędność czasu

Zyskujesz na efektywności. Delegowanie zadań pozwoli Ci odzyskać równowagę w strefie osobistej i zawodowej.

Oszczędność pieniędzy

Brak opłat za zatrudnienie i utrzymanie pracownika. Rozliczenie za realnie przepracowane godziny.

Bezpieczeństwo

Klauzula poufności. Twoje dane osobowe są chronione i anonimowe.

Nie czekaj

Zwiększ skuteczność i daj o sobie usłyszeć

Każdego dnia jesteśmy rozdzierani pomiędzy tym, czy powinniśmy skupić się na budowaniu potencjału sprzedaży, czy jednak na wygenerowanych już szansach i ich domknięciu?
Powoduje to sytuację, w której część zadań zwyczajnie zostaje zaniedbana.
Aby nie dopuścić do tego wspieramy Cię w Twoich codziennych zadaniach.

Strefa FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Uczestniczymy w walce o klienta każdego dnia. Ta walka odbywa się nie tylko poprzez produkty, ale przede wszystkim przez doświadczenia jakie im zapewniamy. Czy tego chcemy, czy nie.

Marki, oferujące najlepsze doświadczenia swoim klientom, mają wyższe wzrosty przychodów niż konkurenci z ich branży. Produkty, usługi i sposób obsługi klienta muszą być bardziej spersonalizowane pod kątem dopasowania do indywidualnych potrzeb i oczekiwań konsumentów, a do tego potrzebne jest zbieranie i przetwarzanie danych.

Przekształcenie organizacji w prokliencką w każdym calu to proces. Zawsze długotrwały, obejmujący wszystkie obszary działania organizacji i każdy z punktów styku klienta z firmą: pracownicy, opakowanie produktu, dokumenty i komunikaty, które „wychodzą do klienta”, czas odpowiedzi na reklamację, wytyczne dotyczące rekrutacji pracowników czy terminowość .. można wymieniać bez końca.

Wiarygodność i rozwiązywanie problemów stanowią fundamenty budowania pozytywnych doświadczeń. Jeśli klient nie ma zaufania do danej marki, to bardzo prawdopodobne, że zostanie jej krytykiem.

Dzięki ciągłemu poznawaniu naszych klientów, personalizacji i empatii możemy stworzyć wyjątkowo silną relację z klientami. Pozwala to marce zdobyć ambasadorów i promotorów swoich produktów i usług.

Czytaj więcej…

Zacznijmy od zdefiniowania co kryje się pod pojęciem LEAD.

Lead to osoba, potencjalny klient, poszukujący rozwiązania pewnego problemu, zainteresowany oferowaną usługą. Myślenie o leadach w kategoriach osobowych pozwala łatwiej zrozumieć motywację naszych odbiorców, a także lepiej opracować efektywną kampanię lead generation.

Lead generation – to wykorzystanie technologii, narzędzi i strategii marketingowych, mające na celu wzrost zainteresowania ofertą oraz zbieranie informacji kontaktowych, zapytań oraz budowanie bazy potencjalnych klientów poprzez leady sprzedażowe.

Lead generation umożliwiają między innymi newslettery, bazy e-mailingowe, dedykowane landing pages, (strony docelowe) aplikacje w mediach społecznościowych – innymi słowy wszelkie formularze mające na celu konwersję.

Zen CX gwarantuje Ci zyskanie zadowolonych klientów przy uwzględnieniu Customer Experience.

Według badań IAB coraz trudniej budować zaufanie z klientem przez nadmiar narzędzi online oraz automatyzację komunikacji. Dla użytkowników kluczowe w długoterminowej relacji są ludzkie interakcje i autentyczność. Jak często Ty lub twój zespół macie okazję szczerze porozmawiać ze swoim najważniejszym interesariuszem? Możemy to zrobić w Twoim imieniu.

ETAPY:

empatia – definiowanie – testowanie

Początkowo przeprowadzane są badania jakościowe (wywiady indywidualne, wywiady grupowe, obserwacje), następnie syntezowane są wszystkie zebrane informacje i formułowane wyzwania projektowe. Następnie prowadzone są sesje kreatywne. Wypracowane koncepty testuje się wśród użytkowników docelowych.

Design Thinking składa się z pięciu etapów: badania potrzeb, definiowania problemów, generowania rozwiązań, prototypowania Minimal Viable Product i testów A/B.

Moderator Design Thinking musi zwracać uwagę zarówno na potrzeby klienta jak i użytkowników jego produktu/usługi.

Niestandardowe rozwiązania – swoje działania opieramy przede wszystkim na badaniach rynkowych, trendach oraz ludziach. Dopasowujemy rozwiązania do odbiorców, a nie na odwrót.

Design Thinking można zdefiniować  jako usystematyzowany tok myślenia, który pozwala na stworzenie koncepcji na bazie wcześniej zbadanych faktycznych potrzeb docelowego odbiorcy. Wspomaga procesy twórczego myślenia za pomocą technik kreatywnych. Pozwala zaoszczędzić czas oraz zasoby ucząc, jak prototypować i testować pomysły przed wprowadzeniem ich na rynek.

Istota Design Thinking:

Zorientowanie na klienta. Tworzenie rozwiązania wymaga dogłębnego zrozumienia potrzeb jego grupy docelowej. Proces rozpoczyna się od etapu empatyzacji. Badane są nawyki, doświadczenia oraz pragnienia przyszłego odbiorcy. Właściwie zdefiniowane problemy są absolutną podstawą każdego projektu.

Iteracja. Ogromną zaletą metodyki Design Thinking jest jej iteracyjne podejście. Z racji swojej elastyczności, proces pozwala na powrót do wcześniejszych etapów w celu poprawy ich wyników jak i doskonalenia efektów całego projektu.

Testowanie. Kreowanie usług i produktów jest związane z eksperymentowaniem. Im szybciej twórcom uda się zwizualizować pomysły oraz zbadać ich funkcjonalność, tym więcej zasobów zaoszczędzą. Odbiorca otrzyma w rezultacie rozwiązanie dopasowane do swoich potrzeb.

Badanie potrzeb użytkowników

Badanie potrzeb użytkowników jest istotnym elementem projektowania nowych oraz ulepszania już istniejących produktów i usług. Bez niego nie będziesz mógł wyciągnąć właściwych wniosków na temat konsumenta, czego najbardziej prawdopodobnym skutkiem będzie niepowodzenie projektu. Aby pomóc Ci tego uniknąć, przygotowaliśmy zestaw przydatnych rozwiązań.

Na czym polega service design ??

  • projektowanie oparte na badaniach potrzeb odbiorców
  • badanie zastanej sytuacji, wyznaczenie punktów styku oraz zachowań odbiorców usługi
  • zmapowanie potrzeb i problemów grup docelowych, dla których projektujemy

To sposób na stworzenie innowacyjnej usługi, z której Twoi klienci chętnie będą korzystać. 

Pamietamy, że usługa musi dostarczać użytkownikowi wartości, których oczekuje.

CUSTOMER JOURNEY MAP – poprzez dogłębne poznanie potrzeb oraz doświadczeń użytkowników, zaprojektujemy produkty i usługi przyciągające uwagę nowych kupujących oraz zwiększą satysfakcję obecnych klientów Twojego przedsiębiorstwa.

USPRAWNIENIE PROCESU – dzięki badaniom jakościowym na temat procesów działających w przedsiębiorstwie, jesteśmy w stanie je usprawnić. W dziale sprzedaży możemy przeprowadzić audyt procesu obsługi klienta, poprawić efektywność zarządzania bazą klientów, zoptymalizować wielokanałowy proces sprzedażowy oraz opracować niezawodny system lojalnościowy.

Techniki oraz sposoby na to, jak pytać, a przede wszystkim – jak odpowiadać na pytania, które zbliżą nas do poznania użytkowników.

Badanie potrzeb użytkowników jest istotnym elementem projektowania nowych oraz ulepszania już istniejących produktów i usług. Bez niego nie będziesz mógł wyciągnąć właściwych wniosków na temat konsumenta, czego najbardziej prawdopodobnym skutkiem będzie niepowodzenie projektu. Aby pomóc Ci tego uniknąć, przygotowaliśmy zestaw przydatnych rozwiązań.

Na pewno masz dodatkowe pytania 🙂  Służymy pomocą na każdym etapie współpracy.

Skorzystaj z opcji SZYBKIEGO KONTAKTU lub z formularza   TUTAJ

Oczywiście, że chcesz zapytać o szczegóły 🙂 Jestem do Twojej dyspozycji i chętnie wyjaśnię jak pracujemy oraz doradzę – jeśli masz wątpliwości co do wyboru optymalnego rozwiązania.

Niezbędne dane kontaktowe znajdziesz

TUTAJ

Zachęcam do skorzystania z opcji szybkiego kontaku, znajdującej się w dolnym prawym rogu ekranu!

Rekrutacja

  • Tworzenie ogłoszeń
  • Publikacja ogłoszeń.  Doświadczona osoba wie gdzie są potencjalni kandydaci, 
  • Selekcja CV. Jeśli szukasz kandydata na modne stanowisko, to niestety musisz się liczyć z tym, że zgłoszeń wpadnie kilkadziesiąt lub kilkaset. Przeglądanie każdego pliku oddzielnie może zająć wieki, a większość i tak będzie do kosza. Jeśli dasz asystentce konkretne wytyczne, na które ma zwracać uwagę, przesieje ziarno od plew i zostawi Ci samych dobrych kandydatów.
  • Screening telefoniczny.  Przygotowana asystentka w krótkiej rozmowie wypyta kandydata np. o jego oczekiwania i dyspozycyjność. Niektórzy nawet nie pamiętają, że wysłali CV 😉
  • Umawianie spotkań. Ogłoszenie zadziałało, zgłosili się fajni kandydaci wybrani drogą selekcji, więc wypadałoby ich umówić na spotkania. Takie zadanie warto oddelegować wirtualnej asystentce.
  • Podziękowania za udział w procesie. Zwycięzca jest tylko jeden, a co z resztą? Jeśli nie masz profesjonalnego systemu, gdzie kandydaci wpadają w lejek, to ktoś będzie musiał podziękować każdemu z osobna. To jest niezbędny element candidate experience. Naprawdę chcesz tracić na to czas?

Employer branding

Asystentka może pomóc zdalnie w zadaniach typu:

  • Mailing/newsletter. Zdalne wsparcie może się przydać do wysyłki mailingu z podziękowaniem za zostawienie CV po targach pracy. Modne robi się też przesyłanie studentom newslettera z branżowymi nowinkami. Można też pójść o krok dalej i takie aktualności przesyłać raz na jakiś czas do alumnów, zwłaszcza jeśli organizujesz dla nich specjalny event.
  • Zamawianie gadżetów.  Jeśli dokładnie wiesz czego chcesz, po prostu przekaż brief asystentce, która wszystko załatwi za Ciebie.
  • Research.  Niekiedy naprawdę szkoda czasu na takie zadania, kiedy piętrzy się góra ważniejszych obowiązków.

Benefity pozapłacowe

Nie każdy pracodawca oferuje kartę MultiSport i prywatną opiekę medyczną. Coraz większą popularność zyskują alternatywne opcje takie jak np. AskHenry. Tylko co w tej kwestii może zrobić asystentka, która nawet nie jest pracownikiem?

  • Ankieta pracownicza.  przygotowanie i rozesłanie ankiet pracownikom, a następnie przeanalizowanie wyników. Masz pojęcie, że większość posiadaczy karnetu sportowego w ogóle go nie używa? Wydaje mi się, że dobrą praktyką byłoby zapytanie pracowników czego potrzebują, zamiast uszczęśliwiać na siłę.
  • Porównanie ofert. Asystentka może zdalnie i ze swojego komputera zrobić research, a następnie przedstawić Ci wyniki. Może też zrobić zestawienie ofert i oznaczyć plusy i minusy. Może spróbować negocjować w ramach ustalonego budżetu. Ty w tym czasie zajmij się planowaniem komunikacji nowego benefitu 🙂

Szkolenia

Małe firmy nie mają odrębnego działu szkoleń, w tych większych może nagle się okazać, że jedna osoba jest na urlopie, a druga sama nie wyrabia się ze wszystkimi zadaniami. Na szczęście możesz wtedy zwrócić się do wirtualnej asystentki, która poradzi sobie bez specjalnych umiejętności trenerskich w takich działaniach, jak:

  • Rezerwacja sal/noclegów. Najlepiej wspominane szkolenia to te wyjazdowe, jednocześnie pochłaniają one najwięcej czasu podczas organizacji. Przynajmniej wstępny research i zebranie ofert możesz śmiało zdelegować komuś z zewnątrz. Dokładnie określ kryteria wyszukiwania takie, jak data i budżet. Im więcej informacji przekażesz, tym lepszych ofert się spodziewaj.
  • Zapisy na szkolenia.  Zazwyczaj coś komuś nie działa, ktoś ma pytania indywidualne i nie warto angażować w to trenera.
  • Wysyłka testów. Niektóre szkolenia są poprzedzone testem poziomującym, inne wymagają pracy domowej do zdobycia zaświadczenia. Jeśli dodatkowo te zadania są pod klucz, to wirtualna asystentka możenie tylko je rozesłać, ale też zweryfikować wyniki.
  • Ankieta oceniająca. Szkolenia słyną z ankiet i z tego, że nie zawsze są wysyłane na bieżąco. Może nie wydaje się to priorytetem, jednak w tym przypadku nim jest. Jako szkoleniowiec powinieneś znać feedback, ale po co się dodatkowo obciążać wysyłką oraz analizą wyników? Jeśli zlecisz to wirtualnej asystentce, otrzymasz gotowy, kolorowy i przejrzysty raport. 

Zapisz się do newslettera

i poznaj tajniki sprawdzonych metod CX